FanFiction kpop

FanFiction kpop
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان infinite و آدرس yeayang.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





توی قسمت حرف های فرشته میخوام حرف هایی که تو دلمه رو بزنم شاید حرف هایی که گفته نشدن امیدوارم به درد شما هم بخوره!

وقتی دبیرستان بودم یه روز یه دفعه معروف شدم بدون اینکه بدونم چه شایعاتی در مورد من میگن فقط تحمل کردم پچ پچ کردن ها و خندیدن ها بدجور به من ضربه زدن حتی نمی دونستم چطوری فرار کنم....

چرا مردم از هم متنفر میشن؟چرا بین هم تبعیض قائل میشن؟چرا میخوان آدمای ضعیفو لگد مال کنن؟باید آدم های دیگه ای هم باشن که این خصوصیات رو نداشته باشن اما اون آدم ها کجان؟اون زمان همیشه آرزو میکردم حداقل یکی از اون آدم ها رو کنارم داشته باشم....از اون موقع حس کردم که اگه تنها باشم راحت ترم....

وقتایی هست که بعضی از آدم هایی که فقط از توی زندگی رد میشن حتی بعد از رفتنشون هم توی قلب طرف باقی میمونن و وقتی که میرن تازه عمق اون رابطه رو پیدا میکنیم....و اون فزشته باور داره که زندگی همون تکرار افسوس های گذشتس....



نظرات شما عزیزان:

ری را
ساعت17:48---1 بهمن 1391
من یه اینسپیریته سر سختم

عاشقه وبت شدم عااااالیه

الآن فهمیدم که باید بگم یه اینسپیریته المنتم!!!!مرررسیپاسخ:امیدوارم همیشه اینسپیریتی بمونی عزیزم مرسی.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, ] [ 19:29 ] [ fereshteh ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ مخصوص داستان های کره ایه امیدوارم با نظر های قشنگتون همراهیم کنید....کپی لطفا با ذکر منبع دوستای گلم.
آرشيو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 15
بازدید کل : 10270
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 18
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->